الف ) اصل اولین بودن و اولین ماندن:
خیلی از محصولات قبل از به وجود آمدن دنیای دیجیتال و قبل از پاگرفتن مارکتینگ صرفا با رقم زدن cx موفق توانستند به مرحلهای برسند که جایگاه آنها برای برند های بعدی دست نیافتنی باشد. اما در دنیای امروز و پشرفت ابزای های تبلیغاتی در کنار اولین بودن باید خیلی از مولفه های دیگر به خوبی انجام شوند تا یک برند بتواند سهم خود را از بازار هدف حفظ و آن را گسترده تر کند.
ب) ایده خوب بدون اجرای خوب رویای صرف:
با پیشرفت تکنولوژی و به وجود آمدن نیاز های جدید، کالا ها و کسب و کار های جدید شروع به پاسخگویی و رشد رقابتی کردند و حالا این میدان مبارزه قواعد خاص خودش را پیدا کرده و شما برای موفق شدن باید در کنار ایده فوق العاده توجه زیادی به نحوه ارائه آن داشته باشید.
ج) دیزاین و مارکتینگ هر آنچه به آن نیاز دارید
بعد از شدت گرفتن حضور کاربران در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و تمایل بیشتر انسان امروزی به دریافت محتوای تصویری رابطه میان دیزاین و مارکتینگ به سرعت در حال کاهش است تاجایی که ممکن است یک طراحی و ارائه نادرست باعث شکت خودرن کامل یک پروژه یا محصول باشد.
پیشنهاد ما :
اما پیشنهاد تیم روایت برای شما در دنیای کسب و کار آنلاین استفاده از طراحانی است که به طور تخصصی درک درست و همزمان نسبت به دیزاین و مارکتینگ دارند است. در واقع دیزاین مارکتر ها برای انجام پروژه های مختلف شما به راحتی با تیم شما سازگاری و درک مشترک از مفاهیم فروش و تبلیغ دارند و به سرعت پیشرفت شما کمک بسزایی خواهند کرد.
روایت داستان کسب و کار شما..



دیدگاه خود را بنویسید